חדשות

הנהלת הדסה עין כרם הסכימה להליך גישור בפרשת "העוגות למחבל"

לאחר הודעת ההנהלה על כוונתה לפטר את ד"ר אחמד מחאג'נה שנתן לכאורה עוגות למחבל, הגישור יבוצע על ידי השופטת בדימוס הילה גרסטל | הנהלת ביה"ח: "לא נאפשר לגורמים פוליטיים מכל צד שהוא להתערב"

ד"ר אחמד מחאג'נה. "חזרתי בראש מורם לעסוק בעבודתי כרופא, רק כדי למצוא את עצמי לבד". צילום מתוך פייסבוק

הנהלת המרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים הודיעה אמש (ד') להסתדרות הרפואית כי בהסכמת כל הצדדים הנוגעים בדבר, יתקיים הליך גישור בפרשת "מתן העוגות למחבל". את הליך הגישור תקיים בתחילת השבוע הבא שופטת בית המשפט המחוזי בדימוס הילה גרסטל, שצפויה להכריע בעניין בתוך כמה ימים.

כפי שדיווח, הנהלת בית החולים הדסה הודיעה ב-27 בנובמבר על כוונתה לפטר את ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא במחלקת ניתוחי לב וחזה, לאחר שנטען כי כיבד בעוגות מחבל - מוחמד אבו קטאיש - שביצע פיגוע דקירה בירושלים וקרא לו "שאהיד". ד"ר מחאג'נה, רופא במחלקה לכירורגיית חזה ולב ב"הדסה", הושעה מעבודתו לפני יותר מחודש.

מ"הדסה" נמסר אתמול כי "מדובר באירוע חריג מאוד שבו הוכנסו עוגות לעציר החשוד בביצוע אירוע פח״ע, שנמצא תחת השגחת המשטרה, ובמקום אף התפתח עימות עם השוטרים. אירוע שכזה מחייב בירור יסודי, זאת תוך הקפדה על קיום כל הוראות הדין והנהלים והגישור הוא חלק מהליך בירור זה".

ד"ר מחאג'נה הכחיש את המעשים שיוחסו לו ואמר כי ביום התקרית חגג עם רופא נוסף את העובדה שעברו בחינות בהתמחות, ואנשי כוח העזר ועובדי המטבח חילקו למטופלים את המזון שנשאר מהחגיגה. לדבריו, אחת העובדות הכניסה את המזון לחדרו של המחבל. לאחר מכן הוא נכנס לחדרו של המחבל. "אני ניגשתי ובדקתי אותו, שאלתי אותו מה שלומו", שחזר, "ביקשתי מהשוטרים שיורידו אותו מהמיטה לפיזיותרפיה". מחאג'נה סיפר כי לבש מדים ותג ולא הצטלם עם המחבל: "לא אמרתי למחבל בשום הזדמנות 'מברוכ' או 'סאחה', ובטח שלא 'שהאיד'", הדגיש.

בהנהלת "הדסה" ציינו כי היא "נחושה שלא לאפשר לגורמים פוליטיים מכל צד שהוא להתערב ולהפעיל לחצים שיפגעו בגוף שבכל שנות קיומו מהווה סמל ומופת לדו קיום" וכי בכוונתה לקיים הליך מקצועי, ענייני ומהיר ככל הניתן.

נושאים קשורים:  ד"ר אחמד מחאג'נה,  גישור,  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
08.12.2022, 13:17

מבלי לדעת את הפרטים המדוייקים, האם לפי תקנון הדסה הפגנה של יחס אנושי למטופל, אפילו אם הוא אסיר החשוד ברצח או בפעולת טרור, מהווה עבירה משמעתית שדינה פיטורים?

אנונימי/ת
09.12.2022, 09:36

לא

אנונימי/ת
09.12.2022, 13:41

לזכרוני, בהדסה כל הפגנת אמפטיה או אנושיות זו עבירה על התקנון ודורשת בירור

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:39

הפיטורים הם על תמיכה במחבל . סולם ערכים שמוות ליהודים גובר על כל ערך אחר. זהו רופא שמצוייד בעורכי דין שמסנגרים על מחבלים , רופא שמשפחתו הם גם מחבלים. אז טול קורה מבין עיניך ודי להיתמם.
התנהלות הדסה הייתה נכונה וראוי כי יפוטר . מקומו בשיפא עם אחיו.

אנונימי/ת
10.12.2022, 10:42

צודק. חייבים לפטר אותו! אחרת יתגברו חיקויים למצבים קיצוניים כאלה.

אנונימי/ת
11.01.2023, 22:27

די ללשון הרע. די! הוא לא תמך ולא תומך בטרור. מחר ידברו כך עליך או עליי או על מישהו אחר... בואו נדבר אחרת זה אל זה. רופא מסור שהדבר בו הוא מואשם נוגד את ערכיו, ושאין שום עדות לכך שקרה משהו כזה. למה הוא צריך להתנצל בפני שוטר שהעליל עליו???

אנונימי/ת
09.12.2022, 09:15

גישור ????? במקום התנצלות , במקום שמי שכתב את המכתב יבוא ויתנצל בפני הרופא , מבקשים גישור . חרפת הדסה!

אנונימי/ת
09.12.2022, 09:19

אחרי התנהלות כושלת של הנהלת הדסה, כל מה שהם הצליחו להסכים עליו זה גישור?!

אנונימי/ת
09.12.2022, 09:20

שהיד.
לא שהאיד, לא שאהיד.
שהיד. מילה בערבית שהמקבילה העברית שלה היא פחות או יותר: זצ״ל, זה ביטוי שלא אומרים על אנשים חיים. לא בהקשר פוליטי ולא בהקשר אישי.
כפי שכתבו כבר רבים, די בעובדה הזו כדי להעמיד את טענותיו של המרכז הרפואי הדסה כלפי ד״ר מחאג׳נה בהקשרם הנכון: צירוף של גזענות, אדנותיות והתנשאות תרבותית.
ההתנשאות הזו מתבטאת גם בכתבה, שבה מרשה לעצמה מערכת ״דוקטורס״ כתיב שגוי בשתי צורות שונות, של המילה הזו, כאומרת: כתיב נכון של מילים ערביות בתעתיק עברי אינו חשוב.

אנונימי/ת
09.12.2022, 18:08

תודה על השיעור בערבית.. שכחת להזכיר את השהדאא ואת היות הביטוי קשור למות למען מטרה מסוימת (במקרה דנן, הג'יהאד)
וכמובן שאין עשן בלי אש ובני משפחתו של הרופא הנ"ל מייצגת מחבלים ואולי כדאי שהחברה הערבית ומייצגיה יתבטאו לשם שינוי במקום לתקן לנו את התעתיק

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:44

מראה את הבורות של הכותב ששהיד זה כמו זצ"ל . מעניין אם הוא באמת חושב שהיהודים כל כך מטומטמים...
גם רוצחים אותם וגם מסבירים להם שזה לא סכין ולא שבריה זה רק עניין סמנטי . מדהים.

אנונימי/ת
09.12.2022, 09:25

זאת בדיוק הדסה וזה היחס של הדסה לכל עובדיה - גרוע ביותר.
במקום לבדוק מהתחלה מה קרה בדיוק- ארגון כלשהו אמר שהרופא אשם אז הדסה מיהרו לפטר בלי לבדוק. ואז אותו ארגון אמר שבעצם בדק וזה לא היה כמו שזה ואז הדסה רוצים להחזיר/לקיים גישור. למה הדסה לא בודקים בעצמם לפני????
אני מקווה שהרופא הזה יתבע את הדסה כמו שצריך כי זה מה שראוי שיעשה!! גישור ממש לא קשור במקרה הזה, יש רק צד אחד שיצא הזוי פה.

אנונימי/ת
09.12.2022, 09:30

שהרופא יתבע את הדסה!
נעשה לו עוול כי הדסה לא מקצועיים ולא בודקים עובדות ומושפעים ממה שאומרים או שומעים במקום לבדוק. ברור שהדסה רוצים לגמור את זה מהר ובגישור. לא להסכים לזה. רק תביעה ותביעה גדולה.

אנונימי/ת
09.12.2022, 09:37

"לא נתן לגורמים פוליטיים להתערב"? כשקיבלו פניה מארגון ימין קיצוני "בצלמנו" דווקא נתנו לו להתערב. הנהלה, שבדומה לכל המדינה, נוטפת ניחוח פאשיסטי גזעני. תתביישו לכם.

אנונימי/ת
09.12.2022, 20:22

אני דוקא חושב שבצלמנו זה ארגון ששומר על עם ישראל מפני תאטרון האבסורד של השמאל הסהרורי . כל אחד ודעותיו עימו .
האם יהודי שמגן על עצמו בפני טרור ערבי ותומכיו חשוב אוטומטית לפשיסט וגזען? זהו שימוש נבוב במילים שמנותקות מהמציאות.
זה השמאל הסהרורי רואה את הטרור הערבי חוגג ומעמיד פנים שאינו קיים.
הטרנד הלא שפוי של אנשי צוות רפואי ערבים שתומכים במחבלים קיים והוא מקור גאותם. תגובת הפיטורין הייתה תואמת וחבל שלא הגיעה לידי ביצוע.

09.12.2022, 09:52

בושה גדולה להדסה. הגיע הזמן שיתנצלו.
מגיע לרופא שיקבל תמיכה גלויה מהקולגות.

אנונימי/ת
09.12.2022, 20:23

מחבל אינו קולגה שלי . אולי שלך כן...

אנונימי/ת
10.12.2022, 09:03

מחבל הקולגה שלו. שיתנצל מול הצוות על התנהגותו לא הולמת.

אנונימי/ת
10.12.2022, 10:47

בושה וכלימה גדולה לך על דברייך. מרחם עלייך.

אנונימי/ת
11.01.2023, 22:30

הרופא אינו מחבל ואינו תומך במחבלים והוא כן קולגה שלנו - מי שמך לשופט/ת - זו בדיוק הבעיה בגזענות ובתרבות השיסוי שנוצרה כאן. עצוב ולא מתאים לרופאים.

אני מחנך את הסטודנטים שלי שחצי מ"מ מתחת לאפידרמיס כולנו נראים (ומריחים...) אותו דבר. זו הסיבה שכל אדם בו אנו מטפלים יקבל מאיתנו יחס זהה בלא הבדל דת, גזע, מגדר או צבע עיניים. כן, אם מחבל בן עוולה הגיע בחיים, אך פצוע לבית החולים הוא זכאי לטיפול זהה לכל אדם אחר. יחס אנושי הוא חלק מרכזי בטיפול, ואני מקווה שגם הדסה מאמינה בכך... מקווה שב"גישור" יתברר הענין עד תומו ועמיתנו יוכל לחזור ולעסוק בעיקר - טיפול בחולים.

אנונימי/ת
09.12.2022, 16:52

כנראה בגלל החינוך שלך השגוי המחבלים חוגגים בארץ ישראל. נכון שאם הוא חי מטפלים בו, השאלה: למה להשאיר את המחבל בחיים?! הוא רוצח, הוא לקח חיים מבן אדם תמים סתם בתוך שינא וגזענות , אחרי הפשע שביצע עוד מבזבזים עליו זמן, כסף ועצבים. לכל אחד שלא יצאה מדעתו ברור שמחבל לא זכאי לכלום! לך תתווכח עם המשפחה השיכולה של הנרצח!

היום זה הפך לאופנה, לדבר על גזענות ישראלית. אבל תשאלו את עצמכם - האם זה לא גזענות תוקפנית לדקור אנשים ברחוב רק לפי לאום שלהם? האם חולה ספציפי זה לא היה גזען במדרגה הראשונה? ולמה אף אחד לא דואג לרגשויות של אלה שנדקרו. או קרובי משפחתם של אלה שמתו בהתקפת מחבל? איך נעים להם לראות מחבל מחלים, הולך לפיזיותרפיה ועוד מקבל עוגות ותמיכה רחבה של קהל? אני רק שואל. תחשבו מה אתם כותבים.

אנונימי/ת
09.12.2022, 10:59

שאלה ממש טובה . מחבל פצוע מן הראוי , לטובת קרובי משפחות הנפגעין , שיהא אזוק ברגליו ובידיו, שלא יחליפו תחבושות. אם הפציינט הוא למשל, בעל צבע עור לא מתאים להשקפת הרופא - יש להתחשב ברגשות הרופא. אוי לנו שככה רופא "רק שואל "

אנונימי/ת
09.12.2022, 13:44

זו לא השאלה. השאלה היא אם ד״ר x עשה y, ובלית הוכחה שעשה ושאסור היה לו, אז הוא חף מכל אשמה. המחבל לא קשור לדיון בכלל.

09.12.2022, 15:21

ראוי שתדע שרופאים בישראל נשבעים בשבועת הרופא שחיבר ד"ר היילפרין -נוירולוג מהדסה (!) בשנת 1952. נאמר שם: ועזרתם לאדם החולה באשר הוא חולה אם גר אם נכרי ואם אזרח אם נקלה ואם נכבד.
https://darca.org.il/wp-content/uploads/2021/09/%D7%93%D7%A3-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%90-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99.pdf

אנונימי/ת
09.12.2022, 17:00

תגובה טיפשית לחלוטין. לא מדובר על צבע עור, מדובר על רוצח! כל רוצח לא זכאי לכלום ללא קשר לצבע עור!

אנונימי/ת
09.12.2022, 18:10

תודה על הסטת הנושא. אנחנו דנים בשאלה האם הרופא תמך באקט רצחני של טרור ולא בשאלה האם למחבל מגיע קרם שניט או לא

אנונימי/ת
10.12.2022, 09:08

לא מדובר על צבע עור, זאת אובססיה של בעלי עור כהה, תפסיקו עם השטויות האלה. לאף אחד לא מעניין צבע העור, אלה המעשים של בנאדם. לפושע אין צבע עור, אין גזע ואין מין, הוא פשוט פושע ורוצח, ואין שום עניין מאיזה מוצא הוא.

צודק 100%

אנונימי/ת
09.12.2022, 12:25

כמה הזויות התגובות כאן… כמו ילדים קטנים, מגיבים בלי להכיר עובדות. מה לגבי העובדה שהרופא הזה סירב להזדהות בפני שוטרים שביקשו ממנו?
ונראה לכם שלחלק עוגות למחבל שהרגע ביצע פיגוע חבלני זה משהו תקין? זה יחס זהה לשאר המטופלים? שכל אחד כאן יחשוב טוב טוב מה הוא רושם.

אנונימי/ת
09.12.2022, 12:41

גישור?! אין מקום לתמיכה במחבלים בשום צורה! די להיתמם ולסנגר על הרופא. אין עשן בלי אש, הרי יש עוד המון רופאים ערבים\יהודים בהדסה ועובדה שלא ראינו שום מחווה כזו מצידם. גם אם הרופא לא שלח עוגות למחבל. למה כוחות עזר שלחו?! גם אותם צריך לפטר . למען יראו וייראו.

אנונימי/ת
09.12.2022, 13:46

הם נתנו אוכל לכל מי שהיה שם, אני לא חושב שהם בדקו על מה כל אחד שוכב שם

09.12.2022, 12:52

אנושיות לא תזיק לאף אחד מאיתנו.
נהפוך הוא

אנונימי/ת
09.12.2022, 13:45

לא ניתן לשום גורם פוליטי להשפיע אלא אם הוא מתאים לנו.
מקווה שהד״ר לא יסכים לגישור שלא יכלול התנצלות מלאה אישית פומבית מהסמנכ״ל ופיצוי אמיתי כספי ראוי לפגיעה בשמו הטוב. בתביעות דיבה הוא לא צריך אפילו להוכיח נזק.

אנונימי/ת
09.12.2022, 14:01

כרופא ערבי אני מוטרד מחוסר התייחסות בתקושרת לנושא, משרד הבריאות, הדסה פגעה פגיעה קשה באמון עם הרופא הערבי, והיחס לערבים בחיים לא יחזור לקודמו

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:35

לעומת היחס של הערבים ליהודים שלא השתנה הרבה מתקופת חאג' אמין אל חוסייני הנאצי.

אנונימי/ת
11.12.2022, 09:03

צא מכאן טרול

אנונימי/ת
09.12.2022, 15:26

אדם שתומך במחבל שנסה לרצוח אדם אחר ואף מעודד אותו, לא ראוי שיעבוד בנוכחות אנשים אחרים.
כרגיל אנשי הדת הפרוגרסיבית יכשירו כל שרץ ויאשימו את הדסה שלא הכילו את התנהגות הרופא. וכרגיל למרות שהפרוגרסיבים הם מיעוט, הם מיעוט קולני והינה הנהלת הדסה הולכת לגישור.
פשוט בושה.
אנשי הדת הזו כנראה גם היו מקדשים את המחקר הראוי של דר מנגלה שרק קידם את האנושות בדרך אנושית ביותר.

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:36

מסכים עם כל מילה

אנונימי/ת
11.01.2023, 22:37

מעבר לזה שהתגובה מתעלמת מכך שמדובר במעשה שלא נעשה כלל ומאשימה את הרופא בדברים שלא עשה. להאשים כל מי שחושב אחרת ממך שהוא מצדיק של מנגלה, זה מדאיג מאד ועובר לא רק את גבול הטעם הטוב אלא גם את זה של הטעם הרע.

אנונימי/ת
09.12.2022, 16:07

הרופא הזה שמן הסתם למד באוניברסיטה ששילם לעבור את המבחנים (זו המכה הבאה שלהו לצערי עם קבלת המוני ערבים תת רמה ברפואה למערכת בעל כורחנו…אך זה לא הנושא) לדעתי הוא תומך טרור לכל דבר. כל התגובות המתייפיפות למינהן כאן, מוכיחות דבר אחד, אנחנו בכיוון אבדון.
בל נשכח, ה״רופא״ סרב להזדהות בפני שוטרים, אחיו ואביו מייצגים מחבלים בבית משפט, ושלא יספרו סיפורי פוגי, הוא בירך והלל את המחבל.
תעמדו איתנים לצד המדינה. מחבלים דינם מוות. מי שנוטל חיי אזרחים תמימים, אין ראוי הוא לרחמים.

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:46

מסכים בהחלט.

אנונימי/ת
09.12.2022, 21:21

לא אנונימי
רואים איזה דיביל אתה
במקרה זה רופא שלמד בארץ ועבר את בחינות ההתמחות
אתה לא ראוי שתטופל כמו בני אדם
מגיע לך טיפול של וטרינר

אנונימי/ת
09.12.2022, 16:17

אם הוא אכן כיבד אדם שחשוד ברצח הוא פשוט כפוי טובה ומוג לב כלפי אזרחי מדינת ישראל היהודים.
זה מחבל שבא לרצוח יהודים רק בגלל שהם יהודים
הדסה צודקים במאה אחוז ואחד כזה צריך לעוף משם !!
מוזמן להמשיך התמחות בבח שיפא בעזה.

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:00

עצם ההשעיה /פיטורין של ד׳ר מחאג׳נה על פי תלונה,מריחה מפוליטיקה .
סולם הירידה מהעץ הגבוה שנקרא בשם מכובס גישור הוא תוצאה של מחאה הן של ההסתדרות הרפואית והן של גופים נוספים שתומכים ובעצומות ומכתבי מחאה המאשימים ובצדק את הנהלת הדסה בגזענות.
גם א.נשי רפואה שברשימת התפוצה כאן יכולותים להצטרף לעצומות .
“מחזירים את דר מחאגנה".

https://www.atzuma.co.il/bringbackdrmuhagena

https://my.zazim.org.il/petitions/lhkhzyr-t-hkyrvrg-dr-khmd-mkhg-nh-lltr-l-bvdtv-bb-kh-hdsh?share=da7aa92d-bb1e-4faf-b563-4b1e167e5792&source=&utm_medium=&utm_source=
חיתמו ושתפו

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:50

בושה וחרפה אם ההסתדרות הרפואית תומכת במחבל עם חלוק לבן.
לפטרו מיד ללא היסוס . גם אם כל סוללת עורכי הדין מאירגון להגנת המחבלים "עדאללה" תתיצב לימינו, עדיין הוא ישאר מחבל שקרן ולא רופא.

אנונימי/ת
09.12.2022, 19:33

האם אני היליד שחושב שהוא לא קולגה אלא מחבל בדמות רופא.
מי שמקדש את שבועת אחמד יאסין על פני שבועת היפוקרטס , הוא לא קולגה שלי.
אני מתבייש לקרוא את הרופאים כאן שמגמדים את מעשהו המחליא.
יש פה "סדר ערכים שונה" מי שמקדש את המוות על פני החיים.
עצוב שלא פוטר לאלתר

אנונימי/ת
09.12.2022, 22:11

הוא פוטר!

אנונימי/ת
10.12.2022, 09:13

כל הכבוד לאנשי הדסה, אפס סובלנות למחבלים ומעודדים שלהם. אפילו אם נותנים טיפול בסיסי לכל אחד שזז זה לא אומר שצריך לכבד אותו בעוגות. אם באמת הרופא עשה את זה אין לא מקום בחברת הרופאים בארץ ישראל כהוא מזדה עם הפושע. שילך לעזה לטפל בהם, גם שם דרושים רופאים.

לא במקרה מרבית הכותבים מתהדרים בשם אנונימוס כדי שלא יזוהו. חלקם כנראה אינם רופאים או לא בטוח לגבי הבנתם את המצב.
הנהלת הדסה אצה רצה לפטר רופא שלא בטוח כלל שאכן יש מקום לפטרו. ופנו להר"י ולא קיבלו את התמיכה שלה ציפו. ואז פונים לגישור. מה הקשר לגישור ? עשה או לא ? הגיש אוכל או לא ? קרא לו שהיד או לא ? הצטלם איתו או לא ? נושא שניתן לבררו תוך שעה ולא בגישור בעוד חודש כאשר עבר מספיק זמן כדי שהעדים ישנו עדותם לאור הלחצים שמופעלים מסביב. משום מה מזכיר לי את סיפור משפט דרייפוס.
הנהלת הדסה צריכה להחליט האם הרופא פוטר או מושהה לפני שימוע או גישור. ואם מושהה או גישור מדוע לא מיד, כי אין שום סיבה שבעולם להמתין חודש.
ומה עושים עם כול הרופאים שבעד שלטון הימני כולל מוות למחבלים? מדוע לא להוציא את המחבלים מיד להורג, למה להמתין למשפט? יש מקומות בעולם שבהם מיד תולים אותם, יש מדינות שבהם קודם מתעללים אח"כ שופטים ובסוף תולים. כנראה שיש לנו להיכן להתקדם.
והבושה הגדולה- כול עוד מאפשרים לאנונימוסים לכתוב לא נגיע לרמה של עיתון רציני. מציע להעביר החלטה שיפורסם רק מה שנכתב בזהות.
ולגבי הרופא- או ברור מידי או להחזירו מיד לעבודה.

10.12.2022, 14:26

עפ"י הפרסום ב-"הארץ" היה שימוע רשלני ומוטה שנעשה ע"י מ"מ מנהל הדסה, דר' ינון בודה שהתחיל את כדור השלג. המענה אינו "שימוע" , המענה הוא תחקיר על איך נעשה השימוע ואיך מי שקיים אותו הגיע למסקנותיו.

אנונימי/ת
10.12.2022, 18:28

הר"י זו אחת הזרועות של הקרן לישראל חדשה. אין פלא שמעודדים אמפטיה למחבלים.

אנונימי/ת
11.12.2022, 09:04

צא מכאן טרול

תגובה ל 18:26
לכמוך הייתי שולל את הרישיון לעסוק ברפואה. אם אפשר היה לקבל הפרטים, צריכה הר"י לממן נגדו תביעת דיבה.
וזאת הסיבה שאני מציע למנוע פרסומי אנונימוס כי ברובם אינם מוסיפים וחלקל מוציאי דיבה. מחלקה משפטית של הר"י להתעורר

12.12.2022, 11:02

לפי התגובות של הרוב אתם מאשימים אותו שהוא תומך במחבל כשהוא בעצמו דחה ושלל את כל המיוחס אליו!? אני לא מבינה יש לכם בעיה בהבנת הנקרא ?? לא משנה מה מעמדו מה מוצאו ומה דעותיו ! הוא רופא והוא כן צריך לשאול מטופל מה שלומך!? וזהו כל השאר הוא דחה ושלל והבהיר שלא נעשה ! מה הבעיה שלכם !
מה כל התגובות הבורות שהוא תמך והוא מחבל !! הוא בסך הכל רופא ששאל מטופל מה שלומך והמשיך את יומו! התנכלו בו במקומו הייתי תובעת את הדסה בגדול ! עשו לו עוול גדול

אנונימי/ת
12.12.2022, 21:21

קוד אתי מסדיר איך רופא אמור לפעול במקומום עפורים כאלה-מתוך שוויון וטובת המטופל. לטפל במחבל (אגב עד סיום הליך האשמה הוא רק חשוד) כמו בכל בן אדם אחר! האם זו היחס שהוא היה נותן לכל מטופל? הן למי שנפצע בפיגוע והן לחייל צה״ל שניטרל מחבל? האם הפעם הוא עשה משהו שלא עשה אף פעם קודם?

אנונימי/ת
12.12.2022, 21:26

אנחנו חיים בעידן כל כך מורכב. נצטרך לחשוב פעמיים לפני כל ג׳סטה אנושית, איך זה ייראה לאחרים.